Договір на ремонт шкільного автобуса

 

ДОГОВІР
про
надання послуг з поточного ремонту

шкільного автобусу

 

смт. Покровське                                                                               «____»_________________2021 р.

           

 Відділ освіти, молоді, спорту, культури, туризму та релігії виконавчого комітету Дубовиківської сільської ради Васильківського району Дніпропетровської області  в особі начальника Котченко Олександра Миколайовича , який діє на підставі Положення у подальшому - Замовник, з однієї сторони, та, з іншої сторони

ФОП  Бондаренко С.С.  в особі керівника Бондаренко Сергія Степановича , який діє на підставі Свідоцтва про державну реєстрацію , у подальшому - Виконавець (в подальшому разом іменуються «Сторони», а кожна окремо – «Сторона»), уклали цей Договір про наступне:

 

1.                   ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

 

1.1. Найменування предмета закупівлі: Послуги з поточного ремонту шкільного  автобусу   ХАЗ (Анто-Рус), державний номер АЕ 78 13АА за ДК 021:2015 50110000 - 9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання в кількості 8  найменувань.

1.2. Виконавець надає Замовнику послуги з поточного ремонту шкільного автобуса  (надалі – послуги), а Замовник приймає та оплачує ці послуги.

1.3. Перелік послуг з поточного ремонту шкільного автобуса  зазначається в калькуляції , яка є невід’ємною частиною договору.

1.4. Строк надання послуг: з дати укладання договору до _____________________2021 року 

1.5. Місце надання послуг: СТО Виконавця – адреса: Дніпропетровська область, смт. Покровське, вул.Центральна, 5, 53600.

 

 

2.                   ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ

 

2.1. Загальна сума Договору складає: 11 220,00 (Одинадцять  тисяч двісті двадцять грн  00 коп.) без ПДВ.

2.2. Оплата послуг проводиться у національній грошовій одиниці України на поточний рахунок Виконавця.

2.3. Замовник проводить оплату за фактично надані послуги згідно з актами наданих послуг.

2.4.Загальна сума Договору може бути зменшена за взаємною згодою Сторін.

 

3.                   ПРАВА ТА ОБОВЯЗКИ СТОРІН

 

3.1. Виконавець зобов’язаний :

3.1.1 Забеспечити надання Послуг в повному обсязі на високому якісному рівні у строки встановлені

цим Договором. Якість наданих Послуг повинна відповідати всім технічним нормам, стандартам та правилам, встановленим для послуг даного виду.

3.1.2.Після завершення надання Послуг забезпечити підготовеу та передачу  в установленому договором порядку  Акту наданих послуг .

3.1.4. Забеспечити під час надання Послуг дотримання трудового законодавства, додержання правил і норм техніки безпеки, виробничої санітарії, протипожежної охорони тощо.

3.1.5.Завчасно, не менш ніж за добу, письмово попередити Замовника про неможливість приступити до надання Послуг із незалежних від Виконавця обставин.

 

3.2. Виконавець має право :

3.2.1   Своєчасно та в повному обсязі отримувати плату за надані Послуги.

3.2.2. Отримувати від Замовника інформацію необхідну для належного виконання прийнятих на себе зобов’язань .

3.2.3. Виконавець  також має інші права, передбачені цим Договором, Цивільним і Господарським кодексами України та іншими актами законодавства України.

3.3 Замовник  має право :

3.3.1 Відмовитесь від прйняття наданих Послуг , якщо надані  Послуги не відповідають умовам Договору , у порядку, передбаченому цим Договором і вимагати від Виконавця відшкодування збитків, якщо вони виникли внаслідок невиконання або неналежного виконання Виконавцем своїх обов’язків за цим Договором.

3.3.2. Вимагати безоплатно виправлення недоліків (дефектів) , що виникли внаслідок допущених Виконавцем  порушень.

3.3.3. Замовник також має інші права, передбачені цим Договором , Цивільним і Господарським кодексами України та іншими актами законодавства  Укераїни.

 

4.                   ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН

 

4.1.              У разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов'язань за Договором Сторони несуть відповідальність, передбачену законами та цим Договором, за винятком випадків, коли виконання таких стає неможливим в силу обставин форс-мажору, зміни законодавства та ін.

4.2. Сплата штрафних санкцій та відшкодування збитків не звільняє Сторони від повного виконання зобов’язань за цим Договором.

4.3. Сторони несуть повну відповідальність за правильність вказаних ними в цьому Договорі реквізитів та зобов’язуються своєчасно в письмовій формі повідомляти іншу Сторону про їх зміну в 10-денний строк, а в разі неповідомлення несуть ризик настання пов’язаних із цим несприятливих наслідків.

4.4. У разі виникнення у Замовника претензій щодо наданих послуг  (до якості, номенклатури, терміну придатності, кількості або порушення строків виконання) Виконавець зобов’язаний замінити неякісні або прострочені деталі або агрегати та повністю усунути такі порушення.

 

5.                   ФОРС-МАЖОРНІ ОБСТАВИНИ

 

5.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання  своїх забов’язань, якщо це невиконання чи неналежне виконання викликано дією обставин непереборної сили (воєнні дії, аварії, стихійні лиха,  масові заворушення, стихійні лиха, природні та техногенні катастрофи, що впливають на виконання обов’язків за Договором; які виникли незалежно від волі сторін після укладення цього Договору, перешкоджають повному або частковому виконанню Договору, і наступ чи дію яких, а також наслідки, не можна було передбачити та відвернути розумними заходами.

5.2. Обставини непереборної сили, на які посилається зацікавлена сторона, а також причинний зв'язок зазначених обставин із невиконанням відповідною стороною обов’язків за Договором, мають бути підтверджені офіційною довідкою уповноваженої установи.

5.3. Сторона, що не може виконувати зобов’язань за Договором унаслідок дії обставин непереборної сили повинна не пізніше ніж протягом  5 робочих днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі.

5.4. У разі коли строк дії і обставин непереборної сили продовжується більше ніж 30 днів, кожна із Сторін в установленному порядку має право розірвати Договір.

 

6.                   ОСОБЛИВІ УМОВИ

 

6.1. Спори, які можуть виникнути між сторонами у зв'язку з виконанням цього Договору, вирішуються щляхом взаємних переговорів та консультацій.

6.2. У разі недосягнення Сторонами згоди спори (розбіжності) вирішуються відповідно до чинного законодавства України.

6.3. Зміни, доповнення до Договору, а також розірвання Договору оформлюється в письмовій формі додатковою угодою та підписуються уповноваженими представники Сторін.                                                                   

6.4. Жодна із сторін не має права передавати свої обов’язки за цим Договором третій стороні без письмової згоди на те іншої сторони.

6.5.  Цій Договір складений при повному розумінні Сторонами його умов та термінології українською мовою, у двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін.

 

 

 

7.                   СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ

 

7.1.  Цей Договір набирає чинності з дня підписання його Сторонами і діє  до 31 грудня 2021 року, а в частині виконання своїх зобов’язань, до повного їх виконання Сторонами.

 

 

8.                   ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ СТОРІН

 

 

 

 

 

Виконавець

 

ФОП  Бондаренко Сергій Степанович

53610 смт. Просяна

вул. Паркова ,4 кв 3

ЄДРПОУ 1889610552

МФО 305653                                                 

АТ «Райффайзен Банк Аваль»  м. Дніпро

UA603056530000000000260081573

Поповнення карткового рахунку 0670402600

Тел.+380661934370

 

 

 

_________________ .С.С.Бондаренко

 

Замовник     

                   

 Відділ освіти, молоді,спорту, культури, туризму та релігії виконавчого комітету Дубовиківської сільської ради

Васильківського району               52622, с. Миколаївка,   вул. Центральна, 4                                        UA898201720344210006000086774  в ДКСУ      м.Київ

МФО 820172

ЄДРПОУ 42161261

 

 

 

_________________О.М.Котченко

М.П.

 

 

 

 

Для клієнтів,які є суб”єктами господарювання, організаціями та не утримуються за рахунок бюджетних коштів, використання печатки відповідно до законодавства не є обов”язковим.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток № 1

 

до договору № ______ від ________________

 

 

 

 

 

 

 

Калькуляція

 на послуги з поточного ремонту шкільного автобусу

ХАЗ (Анто-Рус), державний номер АЕ 78 13АА

п/п

Найменування послуг

Кількість

надання

послуг

Загальна вартість без ПДВ (грн.)

 

Послуги з поточного  ремонту шкільного автобуса, які включають в себе:

 

 

1

Зняття та установка головки блока  циліндра

1

6520,00

2

Заміна заглушок у блокі (6 шт)

1

600,00

3

Заміна сайлентблоків

1

500,00

4

Заплавка шківа

1

300,00

5

Проточка шківа

1

800,00

6

Заміна  проводу, лампочок галогенових  та габаритів поворотів одно контактних,

1

750,00

7

Заміна прокладки головки блока циліндра , впускного , випускного колектора

1

1570,00

 

8

Заміна реле поворотів, реле блоку живлення  

1

180,00

 

Разом  без ПДВ

8

11220,00

 

ПДВ

 

0,00

 

Разом з ПДВ

8

11220,00

 

Від Замовника                                                         Від Виконавця:                                                   

 

 Начальник                                                              Керівник  

 

__________________   О.М.Котченко                   _________________ С.С.Бондаренко                      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

АКТ №

Здачі-прийомки виконаних на послуги поточного ремонту шкільного автобусу

  ХАЗ (Анто-Рус), державний номер АЕ 78 13АА

складений           ___________________2021 року

 

       Ми, що нижче підписалися, ФОП  Бондаренко С.С.  в особі керівника Бондаренко Сергія Степановича з однієї та  ЗАМОВНИК – Відділ освіти, молоді, спорту, культури, туризму та релігії виконавчого комітету Дубовиківської сільської ради Васильківського району Дніпропетровської області  в особі начальника Котченко О.М.. з другої сторони, склали цей акт про те, що наступні послуги :

 

п/п

Найменування послуг

Кількість

надання

послуг

Загальна вартість без ПДВ (грн.)

 

Послуги з поточного  ремонту шкільного автобуса, які включають в себе:

 

 

1

Зняття та установка головки блока  циліндра

1

6520,00

2

Заміна заглушок у блокі (6 шт)

1

600,00

3

Заміна сайлентблоків

1

500,00

4

Заплавка шківа

1

300,00

5

Проточка шківа

1

800,00

6

Заміна  проводу, лампочок галогенових  та габаритів поворотів одно контактних,

1

750,00

7

Заміна прокладки головки блока циліндра , впускного , випускного колектора

1

1570,00

 

8

Заміна реле поворотів, реле блоку живлення 

1

180,00

 

Разом  без ПДВ

8

11220,00

 

ПДВ

 

0,00

 

Разом з ПДВ

8

11220,00

 

 

 

Загальна сума , що підлягає оплаті :       11 220,00        (  Однинадцять  тисяч двісті двадцять  гривень 00 копійок  )

 

Сторони не мають ніяких претензій одна до одної.

 

Від Замовника                                                         Від Виконавця:                                                    

 

 Начальник                                                              Керівник 

 

__________________   О.М.Котченко                   _________________ С.С.Бондаренко                      

 

 

Для клієнтів,які є суб”єктами господарювання, організаціями та не утримуються за рахунок бюджетних коштів, використання печатки відповідно до законодавства не є обов”язковим.

 

 

 

 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Обгрунтування поточного ремонту

Обгрунтування закупівлі

План роботи атестаційної комісії ІІ рівня. Графік засідання атестаційної комісії ІІ рівня. Список педагогічних працівників, які атестуються у 2024 р. атестаційною комісією ІІ рівня Відділу освіти Дубовиківської сільської ради