Обгрунтування поточного ремонту

 

ОБҐРУНТУВАННЯ

технічних та якісних характеристик закупівлі послуги з поточного ремонту, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(оприлюднюється на виконання постанови Кабміну № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: Відділ освіти, молоді, спорту, культури, туризму та релігії Дубовиківської сільської ради Синельниківського району Дніпропетровської області, підприємства, установи, організації, зазначені у п.3 частини1 статті 2 Закону України « Про публічні закупівлі».

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):  Послуга з поточного ремонту приміщення комунального закладу «Дубовиківська середня загальноосвітня школа» Дубовиківської сільської ради Дніпропетровської області за адресою 52623, вул. Центральна, буд. 49, с. Дубовики, Синельниківського району, Дніпропетровської області, за ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи.

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: відкриті торги з особливостями, UA-2023-06-05-005064-a.

Обгрунтування розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі:

Розмір бюджетного призначення визначений згідно кошторисних призначень на 2023 рік по відділу освіти, молоді, спорту, культури, туризму та релігії Дубовиківської сільської ради Синельниківського району Дніпропетровської області, становить 460 000,00 гривень (згідно заявки на проведення закупівлі).

Очікувана вартість предмета закупівлі визначена згідно дефектного акту, враховуючи інформацію про ціни, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах, спеціалізованих торгівельних майданчиках,  в електронній системі закупівель «Prozorro».

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Об’єми, склад та зміст робіт визначені у дефектному акті, складеному за результатами обстеження приміщення комунального закладу «Дубовиківська середня загальноосвітня школа» Дубовиківської сільської ради Дніпропетровської області тимчасовою комісією (створеною згідно наказу начальника відділу освіти, молоді, спорту, культури, туризму та релігії Дубовиківської сільської ради Синельниківського району Дніпропетровської області від 15.05.2023 року № 22-а/г).

Учасник має надати:

Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці або Дозвіл територіального органу Держпраці або Ліцензія на господарську діяльність з будівництва об’єктів або Декларація про провадження господарської діяльності, діюча/ий на момент розкриття тендерної пропозиції.

Якщо вищезазначені документи видані на сторонню організацію, яку Учасник  планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця, то в такому випадку Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо такого суб’єкта господарювання. В довідці зазначити для якого обсягу робіт чи послуг залучається субпідрядник/співвиконавець - в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, чи в меншому обсязі.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Обгрунтування закупівлі

План роботи атестаційної комісії ІІ рівня. Графік засідання атестаційної комісії ІІ рівня. Список педагогічних працівників, які атестуються у 2024 р. атестаційною комісією ІІ рівня Відділу освіти Дубовиківської сільської ради